АЛМАТИНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КОЛЛЕДЖ ЭНЕРГЕТИКИ И ЭЛЕКТРОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ

8 (727) 309-26-19, 8 (727) 309-26-01

Алматы, улица Жандосова 65

ПСИХОЛОГ КОЛЛЕДЖА

Шынасыл Арайлым Мадиқызы

Занимаемая должность: Педагог – психолог, преподаватель.
Образование: высшее.
Название и год окончания учреждения профессионального образования: г. Алматы, Университет «Туран», 2020

 

 

 

Профессиональное кредо:  «Искренность, уравновешенность, понимание самого себя и других-вот залог счастья и успеха.»  Г.Селье

 

Так же, студенты могут получить характеристику на военкомат через онлайн.
 Ссылка:  
https://classroom.google.com/c/MjM5NjM2Njk1OTU3?cjc=bfthig2

Как подготовиться психологически к экзаменам?

  • Начинай готовиться к экзаменам заранее, понемногу, почастям, сохраняя спокойствие.
  • Если очень трудно собраться с силами с мыслями, постарайся запомнить сначала самое легкое, а потом переходи к изучению трудного материала.
  • Ежедневно выполняй упражнения, способствующие снятию внутреннего напряжения, усталости, достижению расслабления.

Питание:

  • Питание должно быть 3–4-разовым, калорийными богатым витаминами. У потребляй в пищу грецкие орехи, молочные продукты, рыбу, мясо, овощи, фрукты, шоколад. Еще один совет: перед экзаменами не следует наедаться.

Как справиться со стрессом во время экзаменов?

Стресс (от англ. — давление, напряжение) – используется для обозначения обширного круга состояний человека, возникающих в ответ на разнообразные экстремальные воздействия.

Чтобы избежать «стрессовых» проблем со здоровьем можно принять к сведению несколько простых рекомендаций:

  • Стремитесь к разумной организованности. Не организованность, склонность к беспорядку и проволочкам могут оказаться очень расслабляющими и способствовать стрессу.
  • Один из самых простых способов уменьшить стресс –это просто снизить темп жизни.
  •  
  • Не увлекайтесь успокоительными средствами!
  • Один из лучших способов быстро выйти из состояния стресса – физические упражнения, движение. Можно найти время погулять, сделать пробежку, покататься на велосипеде, сходить на танцы, в бассейн или поиграть в теннис. Регулярные прогулки и игры на свежем воздухе должны быть не менее часа, не забывайте физкультуру, тренажеры, плавание.
  • Хорошую роль могут сыграть и фильмы -комедии. Поднимает настроение и чтение произведений писателей-сатириков.
  • Даже не продолжительное единение с природой способно отвлечь человека от тяжелых мыслей повседневной суеты.
  • Не переедайте перед экзаменом. Рекомендуется сбалансированное питание, обогащенное витаминами и иодом. Хорошо съесть банан, немного шоколада, выпить крепкий чай с лимоном.
  • Кофе хорошо стимулирует умственную деятельность, рекомендуется школьникам и студентам в экзаменационный период.

Однако вредно и большое количество кофе, для растущего организма: достаточно маленькой чашечки, которая будет действовать не менее 3-4 часов.

  1. Таңертен сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз. 
    Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз. 
    2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. 
    3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертең) ашқұрсақ жібермеңіз; 
    4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!» деген ескертулерді жиі айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; 
    5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» деп бас салып балаңызды сұрақтың астына алмаңыз. Сабақтан  келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. 
    Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, «сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл бөліп, мұқият тыңдаңыз; 
    6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады; 
    7. Бала бірдеңеге қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; 
    8. Сабақтан  келе сала баланы отырғызып қойып сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат сергіп,  демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-сабаққа әзірленудің сәтті кезі. 
    9. Бір мезгілде барлық сабаққа әзірленуін  талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс; 
    10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз. 
    11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз. 
    12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз. 
    13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін. 
    14.Егер балаңыз  айтқаныңызды тыңдамайтын болса, онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен кеңесіңіз. Халық даналығында: 
    «Баланы 5-ке дейін патшаңдай көтер, 
    15-ке дейін құлыңдай жұмса, 
    15-тен кейін досыңдай сыйла,» - деген керемет ұлағатты нақыл бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз. 
     

Бала бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке алынса; 
ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет. 
Қоршаған ортадағы теріс әрекеттерден үнемі сақтандырып отырса, мұғалім мен ата-ана әрқашан сергектік, шыдамдылық танытып, жан жылуын беріп, шеберлік көрсете білсе, онда балаларымыз өзімшіл болмай, қиындықтан қашпай, міндетті мен парызын орындайтын ұрпақ болары анық. 
  
Ата-аналар кодексінде 

-Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті; -Баланы тәрбиелеу үшін ата-ана өзіміз тәрбиелі болуымыз керек. Тәрбие беру-ақыл айту емес; 
 
Сөз соңын ұлы ұстаз Макаренконың: «Баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіз»- деген сөзімен қорытындалағым келіп тұр. 
Кіре берістегі, жол-жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті із қалдырмайды деген. 
Ата-аналарға арналған этикалық кодекс 
1.  Колледж  білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 
2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 
3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 
4. Колледж  туралы, колледжде  болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 
5. Колледж  – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. 
6. Колледжішілік  және топтағы  ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 
7. Өз балаңыздың колледждан  тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 
8. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 
9. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін, дәптерін қадағалап отырыңыз. 
10. Өз мүмкіндігіңізге қарай колледжде өтілетін, қала көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 
11. Колледж ішінде, топта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 
Топ жетекшісі; 
2. Психолог  

Пән мұғалімі (қажет жағдайда);

Директордың тәрбиеісі жөніндегі орынбасары; 
Мектеп басшысы. 

АЛМАТИНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КОЛЛЕДЖ ЭНЕРГЕТИКИ И ЭЛЕКТРОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ